Blomster

Standard

Hver vinter savner jeg sommeren… nå har jeg besluttet at jeg skal prøve meg på noe som jeg ikke kan, nemlig male fritt… dvs. ikke super-matematisk/geometrisk, som jeg ellers foretrekker (trygg havn). 

Det er udfordrende å gjøre dette for meg, fordi selvkritikken står i høysetet. Jeg ser jo – at jeg ikke får til – det som jeg gjerne vil. Men jeg tror på at man blir bedre ved øving. Derfor øver jeg meg!

Det er alt for skummelt for meg å kjøpe inn oljemaling etc., så jeg har valgt å prøve meg i app’en ArtRage. Ganske enkelt fordi det er en lavere terskel for å komme i gang…

Ikke får jeg til skyggelegging og dybde, så neste gang tror jeg, at jeg vil se på et foto. Etter 40 års interesse for blomster og 20 år som digital fotograf, så har jeg noen tusen å ta av…

Legg igjen en kommentar